Definirea Termenilor

VANZATOR: S.C. DCM SERV S.R.L. cu sediul social pe Str. Crinului Nr. 5/12, loc. Cluj Napoca, jud. Cluj. CUMPARATOR: Orice persoana fizica sau juridica inregistrata cu un cont pe site si care efectueaza o comanda.

UTILIZATOR: Orice persoana fizica sau juridica inregistrata cu un cont pe site, care si-a dat acordul cu privire la clauzele din sectiunea Termeni si Conditii.

BUNURI SI SERVICII: Produs sau serviciu, inclusiv documente si servicii mentionate in Comanda, care urmeaza sa fie furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

COMANDA: Formular electronic ce serveste ca o forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile pe care le pune la dispozitie; iar Cumparatorul se obliga sa le primeasca si sa faca plata acestora.

Atentie:

Marimea si forma produselor pot fi percepute diferit in imaginile disponibile pe pagina web fata de realitate, insa consultantii nostri o sa va  furnizeze informatiile complete privind caracteristicile produselor, telefonic la confirmarea comenzii .

Culorile produselor  prezentate pe pagina web, pot sa difere in realitate, pentru ca depind de mai multi factori, inclusiv de calibrarea monitorului sau display-ului telefonului/calculatorului dumneavoastra.

Fotografiile si imaginile de pe pagina web au doar rol ilustrativ/orientativ.

Modalitate de comanda

Va stam la dispozitie pentru orice informatii necesare alegerii produselor.Pe masura ce gasiti produsele de care aveti nevoie, le adaugati in „Adauga in cos”.Comanda produselor se face prin apasarea butonului ” Plaseaza comanda”. Introduceti datele dvs. personale, adresa completa, un numar de telefon si o adresa de e-mail.

Ulterior, veti fi contactat prin e-mail si, telefonic pentru a confirma comanda. Factura proforma va fi trimisa pe e-mail. Veti fi informat in legatura cu costul livrarii.  Vom alege modalitatea cea mai avantajoasa de livrare, in functie de specificul comenzii si domiciliul clientului. Daca clientul nu poate fi contactat, comanda nu va fi procesata.

Livrarea produselor

Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si vor fi bine ambalate, astfel ca sunt protejate in timpul transportului. Ele se vor livra utilizind modalitatea specificata sau in functie de dorinta clientului. Expeditia se face in termen de o zi lucratoare de la acceptarea facturii proforma, pentru produsele aflte in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul. Expeditia se poate face cu Posta Romana (timp de livrare 3-4 zile lucratoare) sau Curier.(1-3 zile lucratoare).

Plata

Se face de regula la primirea produselor, in sistem ramburs. Coletul va contine factura fiscala si certificatul de garantie.

In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a solicita plata in avans prin virament bancar. In acest caz, livrarea se va desfasura imediat dupa intrarea banilor in cont.

Garantia produselor

– Garantia comerciala a produselor, bunuri de folosinta indelungata, este de 1 an. Garantia comerciala nu influenteaza garantia legala de conformitate, definita de legea 449/2003, care este de 2 ani.

Asigurarea Garantiei de Conformitate

– Garantia de conformitate se refera la capacitatea produsului de a functiona in scopul pentru care a fost creat si de a corespunde specificatiilor sale tehnice. Orice neconformitate sesizata de client trebuie notificata vanzatorului in termen de cel mult 2 luni de la constatarea ei. In caz contrar clientul nu mai poate solicita masuri reparatorii.

– Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

– Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa conformitatii aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se presupune ca a existat la livrarea acestuia. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.

– In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul are dreptul sa solicite vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disporportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezilia contractul de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.

– Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

– Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile e timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator.

Asigurarea Garantiei Comerciale

– Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie.

– Pastrati cu grija ambalajul produselor. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se face doar in ambalajul original. In caz contrar garantia se va pierde.

– Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului. Durata reparatiei este de regula 5-10 zile lucratoare. Daca reparatia nu poate fi efectuata in termen de 20 zile lucratoare de la primirea aparatului in service, el va fi inlocuit cu un aparat identic sau similar.

– Nu ne asumam raspunderea pentru defectele aparute in perioada de garantie din vina utilizatorului si nici pentru aparatele ce contin software neoficial sau care sunt nefunctionale in urma unei incercari nereusite de upgrade a softului. In aceste cazuri garantia se pierde. Totusi, in masura posibilitatilor, defectele vor fi rezolvate gratuit daca nu implica defectiuni ce necesita inlocuirea unor componente sau subansamble.

Obligatiile vanzatorului

– sa asigure livrarea produselor in conditii bune, respectand cantitatile confirmate de comparator; – sa furnizeze informatii suplimentare daca i se solicita de catre comparator, privind bunurile puse la vanzare (Informatiile de pe website sunt cu character informativ si se pot modifica de catre vanzator, fara a fi nevoie de o notificare prealabila. Totodata, imaginile produselor sunt cu character informativ, deci pot sa difere de realitate);

– sa asigure ambalarea corecta, corespunzatoare a bunurilor; si expedierea documentelor insotitoare bunurilor;

– vanzatorul nu va raspunde de calitatea livrarii, si nici de daunele cauzate bunurilor din cauza livrarii si manipularii necorespunzatoare de catre firma de curierat.

Obligatiile cumparatorului

– la inregistarea contului, sa completeze toate datele necesare livrarii si facturarii, in formularul oferit de noi;

– sa furnizeze date si informatii reale cu privire la propria persoana;

– sa respecte, si ridice coletul la data corespunzatoare livrarii;

– daca doreste anularea comenzii ca precizeze acest lucru telefonic inainte de confirmarea si finalizarea comenzii;

– sa pastreze documentele aferente bunurilor primite si care se afla in garantie;

Returnarea produselor

– Conform legislatiei in vigoare, puteti returna produsele in termen de 14 zile lucratoare de la primirea lor. Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.dcmzootehnie.ro ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

– Produsele se pot returna numai in stare noua, neutilizate, in cutia originala si ambalate corespunzator pentru a le asigura protectia in timpul expeditiei. Nu se acceptă returnarea produselor desigilate (in cazul produselor sigilate), deteriorate sau cu ambalajul original sau parti ale acestuia deteriorate. Nu se acceptă returnarea produselor care prezinta modificari fizice, a produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii, produsele care nu au fost intretinute in mod corespunzator.

Banii se vor inapoia prin mandat postal sau virament bancar, in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii coletului retur, mai putin costul expeditiei initiale. Produsele nu se pot returna prin colet cu plata expeditiei ramburs.

Costul trimiterii produselor defecte in garantie sau produselor returnate este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic, prin e-mail sau formularul de retur.

S.C. DCM SERV SRL

Punct de lucru: Cluj-Napoca, Strada Fabricii de Zahar, Nr. 93 A, Jud. Cluj

Tel: 0766425442